Onsdag 2 maj

Jaso! Sorry för dålig uppis igen då. Men livet rullar på i brännande fart här nere måste jag meddela! Är knappt hemma någonting nu för tiden och när jag är det sover jag för det mesta.
De senaste dagarna har bestått av jobb och fest. Men jag har också vart ledig en dag och då stod fotboll och fest på agendan. En riktigt händelserik kväll det måste jag säga.
Har spenderat några nätter med endel svennnar, roligt folk!
Häromdagen var jag i hamnen med Amy och drack strawberry margaritas och åt en så himla god cesar sallad. Åh, matorgasm på hög nivå!!
Igår drog jag till stranden med Henke, Simon och Mike. Vädret såg lite oklart ut men vi tog chansen. Såklart börjar det ösregna så fort vi kommit ner i vattnet. Men vi badade på och var glada i alla fall. Sen vart det hem och sova och sedan dra till jobbet.
världens sötaste hundvalp
mina jobbkompizar gifter sig.
fin vän i solen
margaritas i hamnen

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0