Torsdag

Idag stod solning på schemat med Sandra, Från kl 11 till två lyckades vi pressa. Gött med värme igen.
Vi smed några planer inför vår 20 års fest som vi kommer ha den 26e maj. Snart är man 20. Hur bra som helst!
Vet inte om jag ska sticka iväg och springa snart, vore himla bra.. Jag måste verkligen komma igång nu innan sommaren börjar påriktigt. Från och med idag har jag lovat mig själv att det bara får bli något onyttigt en gång i veckan och att jag ska undvika att käka ljustbröd och äta mindre kolhydrater än vanligt. Vilket förmodligen inte kommer hållas men man kan iaf försöka.

Imorgon ska jag ut och festa. Hoppas det blir fint väder för då ska det förmodligen grillas i Sköndal!! Ska också dra in till någon uteservering imorgon med Sandra och Oskar. Sprang förövrigt in en stor jävla svart hund i på vår tomt nyss som skrämde livet ur katten... haha. Mer vet jag inte. cio!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0