Spy på er

Klockan är lite över halv 1 och jag ska snart dra till jobbet på vad min chef kallar "möte". Vilket egentligen går ut på att vi jobbar med att städa och fixa massor av saker så att våra städare kan gå hem.. Sen blir det hem, bada i poolen, sova, äta och tillbaka till jobbet. Låter ju skoj va. Nej inte så. Ganska kanske.
Annars då? Jobbar och festar mest varje dag. Har superkul, finns inte mycket mer att berätta. Har träffat så mycket fina människor här. Åh kärlek till dom.
Har även träffat på människor som beter sig som svin. Såna personer som gör att man allvarligt talat bara vill kräkas på dom. Fy fan för äckliga människor säger jag bara.
Och tyvärr finns det mer av denna typen av människor än tidigare nämnda. Lite tråkigt.
Saknar er där hemma något otroligt och förlåt så himla mycket om jag är dålig på att höra av mig. Men ni ska veta att jag tänker på er varje dag! Puss på er mina hjärtan.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0