Soffpotatis

Jag sitter här och försöker komma på någonting att skriva om, berätta om, men jag kommer inte på någonting.
Det är inte så att jag inte gör någonting i mitt liv här nere i värmen på Cypern, men jag vete sjuttion vad jag ska skriva i alla fall.
Kan ju börja med att berätta att ikväll har jag haft min andra och sista lediga kväll för denna vecka. Från och med nu är det en kväll i veckan som gäller. Trist. Jag hade egentligen tänkt att dra ut men jag låg så skönt i soffan att jag inte orkade.
Jag har i stort sätt spenderat hela min dag här (förutom en tripp till apoteket när jag vaknade). SUPERSKÖNT. Och jag behöver inte ha dåligt samvete heller eftersom att det har ösregnat hela dagen.
Imorgon får vi se vad dagen har att bjuda på innan det är dags att jobba.
Nu ska jag titta klart på avsnittet av Kjelles matresa i Asien. Ha det grymt.


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0