Fredags seg

Efter att jag har segat i soffat exakt hela dagen, tog jag ett bad och en dusch, rakade benen, inpacking. Ja rubbet. Så nu känner jag mig som en som kan inta en fredagsnatt. Igår va tanken att sandra skulle styra förfest, men idag ändrades de.. Ska in till medis, till hellströms, som jag till en början av min säsong i BG kallade stället Heaggbloms för.. och nu är det tvärtom. Fråga mig inte varför, de låter väl lika eller nåt. Där ska jag iaf möta upp Emma, Sandra och Oskar. Felicia ringde nyss också och tyckte jag skulle följa med henne, Olivia, peter och Jesper ut och röja! Och självklart. Jesper är ju inte alltid i Stockholm!! Förhoppningsvis får jag träffa min vän Cornelia också.
Jag tror att det kan bli en bra kväll, jag är i bra vänners händer! Puss & hej.


Jag saknade min bästavän idag...

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0