Creps och stjärnor

Jag har just tittat på Project X. Filmen är epic. Baserad på en sann händelse och jag måste ju säga, fan att man inte var där alltså.
Jaha idag mår jag skit. Verkligen. Jag är inte bakis eftersom jag inte drack igår, hör och häpna. Men aa, ont i halsen, täpt i näsan, huvudvärk och troligen feber (vilket jag ALDRIG har och det betyder att jag är i princip döende). Ikväll blir det jobb i alla fall 21.00-03.00.
Igår efter jobbet gick jag och min brother form another mother, Maciek, och köpte creps och gick sedan och la oss uppe på en av nattklubbarnas tak och kollade på stjärnorna till musikens dunk. Så jävla värt.
Nu ska jag äta frulle. Jag vet att klockan är 5 men jag gick upp 3 så vad ska man göra...

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0