Spruta blod

Alltså jag blir så trött! Trött på migsjälv och min otur.
I lördags jobbade jag som sagt. På jobbet råkade jag först krossa ett glas och skära mig på fingret, blödde nått otroligt mycket. Dock var det bara ett litet sår tack gode gud.
Men inte nog med det. Nån timme innan vi skulle stänga föll ett glas ner från "taket" (vi har skåror i taket vi hänger upp glasen i, och någon dum jävel hade satt upp försmå glas för just den skåran så ett föll ner när jag satt upp ett större glas en ränna bort) och spräckte mitt ögonlock, eller precis under ögonbrynet. DET FULLKOMLIGEN SPRUTADE BLOD. Så jag fick sitta på en stol med papper och is (för att dämpa svullnaden och blåtiran jag skulle få) tryckt mot ögat. Tha Boss ville sedan ta mig till sjukhuset för att se om jag behövde sy. Och klart som tusan behövde jag det. Personalen slängde ner mig på en hård brits och sa till mig att blunda. De började skrubba med något som kändes som frätande syra och sa sedan "jag ska sy nu forsätt blunda". KUL. Höll på att skita på mig. Inte någon som höll mig i handen hade jag heller. Och bedövning fick jag inte heller för den delen. Kändes lite! Jaja ska inte klaga.
Nu går jag runt och ser ut som jag vart i fight. Tack gud att man kan sminka över det blåa.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0