Robin Hood

Hej lilla värld. Klockan här på Cypern slår snart tio i fem på morgonen och jag har just kommit hem från jobbet. JA ni läste rätt, jag har skaffat mig ett jobb! Just nu kommer jag typ bara jobba fre-lör eftersom det fortfarande är lågsäsong (suck) men det är lika kul ändå. Jag jobbar på en bar som heter Robin Hood. Det är mycket trevligt och intressant. Bara dessa två dagar har vart en upplevelse måste jag säga. I veckan hängde jag mest hemma hos David och hjälpte hans föräldrar (min Cypern mamma och pappa) med massor av saker så blev lite glest med update. Har vart strömavbrott och hej och hå. Men nu, nu sitter jag i min säng med lilla kissen i knät. Är så extremt törstig alltså, men kissen sover ju så sött i mitt knä. Men jag måste ha nått att dricka snart innan jag torkar ut och blir som en torkad mask. Ikväll, eller ja nu i natt, när jag kom hem upptäckte jag att min lilla bebis älskar Pringels sour cream and onion chips. Bara så ni vet. Lite udda kanske.
Nej nu ska jag fan sluta svamla och gå och dricka två liter och sen kolla på film och sova. Godnatt!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0