Live from BG

Hej alla glada vänner som förhoppningsvis fortfarande hänger här varje dag även fast ingen uppdaterar.
Jag är i liv. Vädret här de senaste dagarna har varit helt awesome. Sol, sol och sol. I fredags var jag som en hel jävla tomat i ansikte om inte värre, om jag hade stått vid en väg hade bilarna stannat, så röd var jag. Det va ingen lek vill jag lova.
Det blir allt mindre och mindre jobb för var dag som går, till en viss del är det gött men sen kommer det där med pengar också..
Imorgon är det rock fest på heggis, Linda the rocker för fulla muggar!!!! Dem festerna är absolut dem fetaste och dem roligaste här.
Och på lördag kommer min lilla familj hit. kan knappt tro att jag inte träffat dem på tre månader, sickt. Så ja det kommer väl bli trevligt. Gratis mat iaf.
Annars då? jooo livet är så fruktansvärt bra just nu.


<3

Btw. kolla bilder på Facebook!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0