Vänstertrafik

Sitter här i vardagsrummet med en katt i knät som trycker in sina klor i mina ben så fort jag rör på mig. Försöker alltså att sitta så stilla som möjligt.
I måndags var jag hos sjukgymnasten igen. Han masserade, knäckte, klämde, drog och gud vet vad. Jag fick även akepunktur igen. Och denna gång var det inte det minsta smärtfritt. Det gjorde svinont att stoppa in nålarna och nästan lika ont att ta ut dom. Han körde in nålarna 2 centimeter. 2 hela centimeter. Tänk er hur långt det är att få 5 nålar inkörda i svanken. INTE SKÖNT. Har även tjep på ryggen denna gång. Dock mycket mer tejp en sist. Tejpen går kors och tvärs och hit och dit över hela ryggen och jag får absoluuuut inte ta av den tills jag kommer dit nästa gång (vilket är imorgon). Fasar inför imorgon. Då lär han väl ta 5 feta kinapinnar och köra in i ryggen på mig eller nått. Usch.
Eftermiddagen/kvällen/ hos David var kul och händelserik. Det var jag och hans killkompisar. Vi spelade tv-spel, körde dricklekar, dansade och ja hade allmänt kul.
Jag kan ju även berätta att runt 12-tiden på natten vart jag tvungen att köra en av grabbarna till akuten. Jag körde bil här för första gången, lite smått salongsberusad, i en bil med manuell växellåda och i vänstertrafik (satt alltså på fel sida och körde) samtidigt som jag hade en skrikande grabb bredvid mig och en i bagageluckan, haha. Och inte visste jag hur man satte på helljusen på bilen heller. Men som den awesome förare jag är gick det galant både dit och hem. När vi kom tillbaka hade nästan alla däckat/lagt sig så vi spelade lite COD och sen tittade vi på Family Guy.
Här är några av grabbarna.
Ja, dagen efter det följde David med hem hit till lägenheten med Kristina när hon körde mig hem. Väl här hade vi Salong á la Olivia. Knäppot kunde aldrig bestämma sig hur han skulle ha det samtidigt som jag höll på så efter 2 timmar rakade jag av allt. Hehe.
Jag var så trött sen dagen/kvällen/natten innan att jag inte kunde hålla mig vaken så jag gick och la mig innan klockan 20.00 igår. Vakande sedan vid 00.00 och kunde inte somna om förens klockan 02.00 (cirka). Sen vaknade jag nu idag vid 12.00 ganska precis. Jävlig skönt.
Nu ska jag käka lunch!

You've got something to say?
Postat av: <3

Heeeej älskling! jag är ledsen att jag aldrig hinner skypea med dig men jag lovar att jag läser din blogg varje dag och saknar dig varje sekund!!!! Det går riktigt bra för mig på jobbet och jag tänkte försöka hinna gräppa tag i min chef nästa gång han är på kontoret (vilket är typ aldrig !!!) och fråga om jag kan ta ledigt en vecka snart :D så jag kan komma och hälsa på dig min fina vän <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



<3 <3

<3<3<3 <3<3<3

<3<3<3<3<3 <3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3<3<3

<3<3<3<3

<3<3

<3



PUSS!!

2012-01-26 @ 21:50:45
Postat av: <3

haha det skulle vara ett hjärta men det blev fel när jag skickade kommentaren ;)

2012-01-26 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0