The master

Jaha då var det måndag igen då. Inte för att dagarna spelar så stor roll för mig som är livsnjutare... Idag ska jag och Amy promenera till Papantonios och handla. Jag har som sagt ingen mat. Jag tänkte då att jag för en gång skull skulle skriva en inköpslista, men det ända jag kommer på än så länge är ris. Så på listan står det:
-Ris
-MAT! Vad som helst!
Får se vad som känns lockande att köpa helt enkelt.
Igår spenderade jag och mina roomiesar kvällen åt att spela spel. Scrubble, pictionary och monopol. Jag kan ju tala om att JAG, Olivia Lyckenius, vann på Scrabble (engelska alfapet)! Mina rumskompisar kommer från england liksom, OCH JAG VANN. Jag som inte ens kan stava speciellt bra på svenska. Herregud. Dom ville inte spela det igen med mig efter det. Dom skämms. Vilket dom borde göra.
Monopol dock gick åt helvete eftersom jag inte fattade speciellt mycket där. Har aldrig spelat monopol innan det och nu var det med engelska pund också. Men men. Det var kul ändå.
Nu ska jag gå och sätta på mig mitt ansikte. Ha de bra alla små majsisar.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0