Spiderman & friends

Tisdag. Dagarna flyter på som vanligt här nere på Cypern. Min rygg blir tack och lov bättre och bättre (woho) och idag ska jag tvinga med Amy på en promenad, även om hon just komit hem från att ha vandrart runt i halva Paphos typ.
Igårkväll spelade vi monopol och det verkar som att jag är den ända som inte gillar de spelet. Det är ju supertrist. Plus att jag är skitdålig på det. Efter det myste vi i soffan och vid tolv började jag skypa med lilla Daniel. Mycket trevligt. Vi skypade fram till två på natten och sen vart det att krypa ner i sängen med min bebis.
Juste igår köpte jag nya coola lakan. Bjussar på en söt bild.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0