Söndag

Livet leker fortfarande, galet sliten dock.
I fredags var jag och alla mina skandinaviska kollegor och åt Fondue på Hofkeller, ca 23 glada männikor som skratta och hade kul och doppa kött i en gryta. Utgången efter det blev inte nådig. ÅGS! Känner mig fortfarande lite bakis och inte mycket sömn blev det heller även fast jag hade min lediga dag dagen efter. Lördagen blev skidåkning med Sandra, skidåkningen bestod av bakis mat i backen och några få ynka åk, men det gillades. Kvällen blev ännu mer Fondue med denna gång bara med Sandra, Tessan och Emma. Vi åkte en enmanna lift upp till Foundue stället mitt i backen , sen blev det kälke ner för backen och då gick det undan satan i gatan så fort vi körde ner, det va så kul att jag skrattade hela vägen ner. Det ramlades och hölls på och idag är min kropp öm!

Idag har det varit fulltös i bad Gastein, Word Cup i Snowboard. Mycket folk och en bra stämning. Ikväll ska vi festa med snygga snowboard åkare! Jajjemen! (:


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0