Söndag eftermiddag

Gårkvällen vart inte heller som planerad. Jag skypade med mina underbara, Ellen och Ida + Anton, i två timmar. Otroligt värt! Sedan låg vi i soffan och glodde på olika serier fram till tolv och sedan bestämmde vi oss, eller snarare jag övertalade Dan och Amy, att vi skulle till Starbucks. Dock omedvetna om vad klockan var. När vi väl lyckats ta oss dit hade dom just stängt. Så vi tog en tur till donken och köpte glass istället. Mysig kväll faktiskt.
Nu ska jag äta mitt första "mål" för dagen, två mackor. Till middag blir det fiskpinnar och makaroner då det är det ända i matväg jag äger förutom lite bröd och en grapefrukt. Måste. handla. mat. Men det är ju så förbannat dyrt med mat har jag kommit på. Så jag tänker leva på billigaste jag kan hitta. Ska se om jag kan hita en påse ris eller nått för en billig peng. Och sen får vi se. Juste jag har en burk nutella också. Mmmm. Gott är det. Men inte det minsta nyttigt. Jaja nu ska jag äta mina nutella- och salamimackor (har inte nutella och salami på samma!!).
Det här iphoneskalet vill jag ha. Ba så alla vet liksom.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0