Please don't go




Let's run away from these lies
Back to yesterday, save tonight
I feel the sun creeping up like tick tock
I'm trying to keep you in my head but if not
We'll just keep running from tomorrow with our lips locked
Yeah, you got me begging, begging
Baby, please don't go
If I wake up tomorrow will you still be here?
I don't know if you feel the way I do
If you leave, I'm gonna find you

Kan inte få den där låten ur mitt huvud. Sjunger den om och om igen hela dagarna.
På bilden ser ni en glad Olivia med två nya hål i örat. Finfint om ni frågar mig. Amy tog spontant hål i näsan idag också, men det är en annan historia.
Jag, Amy, Kristina och David gick också och shoppade underkläder till mig idag. Woho.
Juste, sen har jag vart hos en sjukgymnast/kiropraktor idag med min rygg. Han kollade massa olika saker, ritade, knäckte och så fick jag akepunktur. Aldrig fått det tidigare. Men det var ingen biggie. Ska dit på måndag igen. Ska även bli bättre på att göra övningarna som Shakys mami tipsat mig om. Hm.. ja inte hänt så mycket mer idag.
Jaja nu är det dags för sängen. Undra vart min bebis är? Har inte sett henne på ett par timmar... Hon dyker väl upp. På min mage inatt. God natt folket.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0