Monsunregn

God kväll. Sitter här och har försökt bli trött hur länge som helst, vilket inte fungerar speciellt bra. Mitt huvud värker som satan och jag fryser. Det är sånt oväder här att det är helt sinnes. Blixtrar minst var femte sekund och åskan bullrar konstant. Samt att det öser ner som ett jävla monsunregn.
Var sista gången på en månad hos sjukgymnasten idag. Fick tack och lov inga nålar i ryggen denna gång. Däremot fick jag fyra grejer fästa på ryggen som sände elektriska stötar till mina muskler. Det var inte heller det skönaste jag vart med om. Nu är det träning som gäller så John ska hjälpa mig nån dag att fixa gymkort. Finns inget jag tycker är tråkigare typ än att gymma. Åh det är ju bara förjävla trist. Men men tre gånger i veckan ska jag befinna mig på det där satans gymmet. Vi får väl se hur det går, eftersom jag är latheten själv. Efter sjukgymnasten följde jag med Kristina, John och David för att handla. Jag och David lekte mest runt. Kul var det i alla fall.
Därefter fick jag skjuts till hamnen där jag mötte Lauren och Shannon och vi gick hem till Jessica och hängde där. På vägen dit öppnade så klart himlen sig och bara öste ner regn över oss. Vilket resulterade i att vi kom hem till Jess helt dyngsura. Sen vart det att knalla hem och äta middag.
Imorgon ska jag göra någonting jag inte kommer ihåg. Men det löser sig ändå. Nu är klockan snart kvart i ett här så ska nog ta och lägga mig i sängen och tvinga migsjälv till sömns. Nighty!
Jess, Lauren och Shannon en natt för ett tag sedan.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0