Livet rullar fan

Heeeeeeeeej, lycklig tjej sitter här! Kollade nyss mitt konto och dra på trisso jag är fasiken rik. Ska betala hyran idag på 3000 svenska kr och det känns faktiskt inte så jobbigt för jag har massor av pengar kvar. Jag lever livet som aldrig förr, festar och kör hårt här nere i BG och pengarna finns kvar på konton. Inte nog med det...jag får LÖN imorgon av skidskolan, wohooo idag och imorgon blir det fest!! (som vanligt)

Nyår va helt awesome. Man va ganska dyng så fråga mig inte vad jag gjorde.. haha. Halsade ur en champange flaska, shotta, dansa, mingla runt och körde gärnet. Vid sju var jag och Tessan hemma och utanför dörren ligger Carl och Emma haha dem hade kommit vid fyra men hade ingen nykel, snyckt av dem! Dagen efter jobbade jag, bara jag av oss! Men det va värt för jag fick 15 euro i driks :)

Här om natten när vi kom hem som vanligt otroligt runda om fötterna. Så gick vi och la oss, klockan var runt tre. Runt fem vaknar jag av att två killar kraschar min säng. Runt sex halv sju vaknar vi alla i rummet av att halva Gatz och Silver Bullet personalet smäller upp dörren och skriker EFTERFEST!!!! Kommer in med Öl och gitarr och sätter sig och spelar och vi har allsång. Varav att vi ska gå upp kl åtta och jobba. Hahah otroligt komiskt var det ska ni veta! Kändes liksom inte som om det hände, där låg man i pyamas typ snart uber bakis och så stormar det sex killar in genom dörren.


Imorgon är det fest med alla skidlärare, vi ska efter jobbet åka upp till en restaurang och supa söder, äta mat och ha det gött som fan! Sen åker vi ner för backen i mörkeret och sen vänar utgång i skidkläder! mm mm mmmmm



Ikväll tänkte vi äta mat på Silver Bullet med Sandra sen vankas utgång på det! Sorry för mycket täxt men jag hoppas att ni läste allt!! :)


Jag och Tessan på Julafton. Capten speaking helloo, kom.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0