I´m sexy and I know it..

.. är låten som nu spelas på högsta volym i vår lilla lägenhet. Och vem tänker vi på då tjejer? Jo mr G !

Jo men dagen har väl varit bra, lite halv kaos men det är söndagar alltid. Nu vecka och helt nya elever. Denna vecka har jag en barn grupp med bara Ryssar.. Jag snackar Engelska och dem nickar att dem har förståd och sen gör det inte ett skit av de jag sa till dem, HA.
Va på promenix efter jobbet med sandra. gött att få skaka av sig fettet lite!
Det snöar som bara tusan här nere och lavin faran är högre än någonsin, hörde att Zermatt är  insnöat och att man måste åka hellikopter in och ut ur byn. Det finns risk att Bad gastein blir samma sak, haha tänk att vara insnöad i en by. För mig kvittar det för jag ska ändå vara här tills i April. Såatteeee!
Det vankas utgång, otippat? njaaa inte så va.
HA KUL!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0