Frisör

Godkväll. Jag ska snart gå och lägga mig, hör och häpna (innan klockan tolv!). Detta för att jag ska upp tidigt imorgon. Kristina och David kommer och hämtar mig klockan 11 för jag ska till sjukgymnasten. Därefter ska jag åka med henne och David upp till Strombi. Sedan blir det att hänga där hela dagen och kvällen. Jag ska agera frisör och raka+klippa David. Haha kommer bli super. David ska sen ha över lite kompisar och kröka så det ska bli kul. Jag och grabbarna, som vanligt. Sen får vi se om jag sover över eller om jag åker hem med Dan. Bara så alla vet liksom.

Idag råå så åkte jag och Dan upp till hans föräldrar och åt middag, så jävla gott, och hängde med David, George och Chris. Trevligt.
Nej nu ska jag gå och lägga mig och försöka sova. Ha en godnatt alla majsar.
Saknar dig min fina vän.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0