ÅH hemma igen

Kul att jag skrev ett inlägg igår som uppenbarligen hade ett eget liv och inte ville publiceras.
Nu är jag hemma från Vemdalen i alla fall där jag har spenderat en mycket turbulent och händelserik vecka med Ellen, min syster Amanda och Alice.
Det hände mycket på denna resa, roligt och tråkigt. Vi körde av vägen, åkte massor av skidor och snowboard, Daniel dök upp (mest otippade på hela resan!), körde vilse, alla blev sjuka, plockade upp liftare, åt nästan bara måltider som bestod av sibylla eller gulaschsoppa, festade på afterski, lärde känna trevligt folk och slutligen en ambulansfärd till Östersundssjukhus där jag och Amanda spenderade halva nyårsdagen/kvällen/natten. Inte riktigt det nyår jag hade hoppats på. Men krigare som jag är dök Amanda och jag upp på hotellet där vi skulle fira med alla fina vänner runt halv två på natten, jag helt mörbultad med bland annat hjärnskakning och smärta som är nästintill obeskrivlig och hög på mediciner och Amanda partysugen. Tråkig nyår för mig, rolig för de flesta andra.
Jag har precis vaknat och tänkte ladda över bliderna från mina kameror till datorn nu så var redo för att kika sen. Då tänker ni, åh vad skönt att hon sovit till nu! Men NEJ. Det är inte det minsta skönt ska jag tala om, att sova gör så förbannat jävla ont. Det gör så ont att ligga ner att jag endast kans sova hyffsat bra sittandes och det mina vänner är inte det skönaste. Jag får väl berätta mer om olyckan senare, nu måste jag ta mina alla olika värktabletter. See ya!
Snart åker jag tillbaka hem (till Cypern) wooohooo!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0