Carpe Diem

Ahhh men vad är detta? En bortglömd liten blogg? Sorry folks för dålig update. Men tro det eller ej så har jag haft mycket att göra senaste tiden, så som att;
hänga med vänner, åka på middagar, lekt med tunnor, varit på bio, festa, spela biljard, bowlat, titta på tv och spela wordfued. Låter inte så mycket i era öron kanske, men för mig som är van vid att ligga på soffan har det vart en hektisk tid ska ni veta. Igår sa min syster till mig att gå och skaffa mig ett liv. Detta på grund av att jag hettsade henne till att spela wordfued med mig, hela tiden...  Så idag ska jag ha ett litet liv, ja de ska jag.
Just nu ligger jag dock i soffan, hör och häpna, och ska strax gå och sätta på mig mitt lilla face och sedan bege mig ut och fånga dagen! Jag och Amy ska ner till hamnen och möta David + klasskompiiizar. Sen ska vi hitte på lite annat skoj.
här vänner, här är mina vänner och en hund.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0