Livstecken!

Hej, jag lever!
Vart jävligt glest med update här måste jag säga. Sorry för det. Men nu är det så att jag jobbar varje kväll/natt och jag har liksom bara inte orken att skriva nått på dagarna, eftersom att jag för det mesta sover då.
Igår till exempel, kom hem vid halv 6 på morgonen för överfylld med alkohol i kroppen. Vaknade upp runt jag-vet-inte-vad för tid och tänkte "aldrig.mer.alkohol." och spenderade sedan dagen i sängen, sovandes om vart annat, ända fram till 19.15 då jag gick upp och tog en dusch, käkade det ända jag har i matväg (en skål ris) och drog sedan till jobbet igen.
Som vanligt går det inte att hålla det där "ej dricka" när man jobbar i en bar....... Slutade med att jag festade med mina jobbkompiiiisar + massa svenskar (KUL) fram tills sista klubbens stängning. Sen somnade jag äntligen i sängen runt halv 8 i morse och vaknade runt 4 idag. Rätt skönt. Ikväll blir det jobb igen, och antagligen utgång också för den delen. MEN ikväll ska jag endast dricka en drink som högst, så får vi se hur det går med det. Fast det ska nog gå bra. Tror jag...
Nej dags att sätta på varmvattnet så jag kan få mig en liten dusch. Det irriterade dåliga vädret är tillbaka. Regn och kallt. Jag som trodde Cypern var ett varmt land?! Kan inte värmen bara komma nu.
Lär ju garanterat ångra mina ord om ett par månader då det kommer vara varmt som i Sahara-öknen här.
Ha det bra allihopa.
Så här ser jag för det mesta ut på jobbet. Svart svart svart. Jag gillare!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0