Inte långt kvar nu

Nu sitter jag bakis i min säng, ensam.. Tror det är första gången på flera månader jag är ensam i rummet. Känns inte alls bra så ska nog snart ringa Sandra och höra om hon vill hitta på något sköj! Vi skulle egentligen haft en pubrunda i backen idag, med form av att vi skulle ta en shot på varje ställe uppe på berget men det blev inställt på grund av vädret och bakishet. Kanske ändå bäst så eftersom att jag varit ute och roat mig med alkohol sen i Onsdags med bara en dag vila innan dess..
Denna vecka som gått har varit väldigt rolig. Har festat jobbat, spelat fotboll full kl fem på natten. Dansat rumpan av mig och skrattat mycket. jobb dagen i tordags va därimot inte rolig, med endast ca två timmars sömn ingen frukost och lunch, jobba i spöregn hela dagen med danska jävlar som inte förstod ett piss. Nej den dagen va inte rolig.
det börjar dra ihop sig för hemfärd.. känns väldigt tråkigt men samtidigt skönt att få komma hem. Har haft min bästa vinter någonsin och mina bästa fyra månader i mitt liv.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0