waowaowaowaaaoooooooo

Sitter och suger på en halstablet från Rhodos, vilken flasback jag fick som en mysig känsla även fast min hals dödar mig precis som förr. nästan lite kärlek.
Gårdagen var AWESOME! Galet bra dag, jag är mer än nöjd!! Dagen med chips och mys va mys och Daniel var bäst. Petter, veronica Maggio & Adam Tensta kom på besök!! Är det såhär det känns att vara lycklig? Det är inga prooblem. Såååå jävla braaaaaaaaaaaa!! Och Daniel va söt som socker <3
Min mamma kom precis upp dig mig och sa att vi ska åka in till haninge och hämta min mobil och och och att hon kunde köpa ett par jeans till mig. Det behövs vill jag lova, de gör det verkligen.
Ikväll är det middag hos Sandra, där ska det ätas och drickas alkohol haltiga drycker inför kvällens utgång, det lär bra kul!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0