Det finns mörka dagar också

Livet.. jag vet inte. Brukar sitta och tänka på hur underbart mitt liv är och hur otroligt roligt jag har haft i mina dagar. Och jag älskar mitt liv också, ibland händer det alldelses för mycket roliga, random, tokiga och allmänt jävligt värda saker men just nu känns det rätt tomt. Det händer ingenting, jag gör samma saker om helgerna och visst har jag skitkul men vad mer? Sitter och degar om dagarna och väntar tills jag får åka och träna men när tiden väl är inne åker jag inte iväg och tränar. Vet inte vad jag ska göra med mitt liv. Vet inte vad som kommer hända. Allt känns bara så meningslöst, ingenting som är planerat. Jag som brukar älska att leva!! Tittade på alla bilder ifrån Rhodos, det känns så fruktansvärt långt bort nu och kan inte riktigt fatta att jag varit med om allt det där, hur lyckliga vi ser ut att vara och att vi faktiskt bara lever livet som det ska vara, ingen ånger, inga planer, ingen som säger vad man ska göra utan bara leva. Bilderna från i sommras, då leendet var äkta istället för ett jävla spänt leende man pressar fram idag. Och varför är det så att när man festar utomlands eller inte på hemmaplan, att alla kan släppa loss och vara sig själv och ingen annan och på riktigt inte bry sig om vad andra tycker, för varför ska man bry mig om någon man aldrig träffat förut som man inte känner och inte snackat eller snackar med? Då har man som alldra bäst och man har det som roligast, då blir man lycklig. Varför blir det aldrig så här? Stela människor som försöker vara något. njaaa inte riktigt min grej.
Snart åker jag iväg till Alperna, ja då händer det någonting iallafall, nytt liv, nya människor och nya festupplevelser. Som Sandra säger, då ska vi släppa loss och eftersom man är utomlands då är ju det okej, eller hur? Önskar att man kunde tänka detsamma här hemma. Att kunna prata med någon på stan utan att bli iditotförklarad. Ibland går det. men bara ibland.
Nu handlar inte allt bara om fest utan om själva livet också, anledningen till att fest blir inblandat är för att fest är en stor del i mitt liv och det tänker jag inte ta bort för fem öre!
Vill nog bara ha sommar. värme och snygga människor.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0