Tisdag

Idag är det tidags, skulle ha åkt och hämtat min mobil som har varit på lagning i hundra år. Äntligen ska jag få tillbaka den, mobilen jag haft nu sen Rhodos är riktigt jobbig att ha.. och eftersom att jag ska få tillbaka min mobil kollade jag igenom allt från mobilen jag har nu. herre vad roliga saker, alla fyllesms från Rhodos, ena sekunden står det kom till Pacha nån minut senare står det nått helt annat. Fylleskallar va vi och många oklara sms skickade vi till varandra någongång runt halv fyra fyra halv fem fem på natten när vi av någon konstig anledning hade kommit ifrån varandra. Men eftersom att Olivia inte är klar med någonting hon skulle göra så blev det inte så att jag kom iväg för att hämta den..får väl ta min tid till att göra de imorgon då.
Helgen som var va mycket bra. I fredags var det juu Håkan hellström. >såå fin och såå bra va han, inte för att jag såg jätte mycket men grymt var det. Det vill jag lova!
Sen i lördags var det middag hos Linnea. God mat och trevligt sällskap. Jobbet flöt på också. yeej.. I helgen är jag ledig, hoppas de dyker upp något skoj dåå.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0