Telefonmeddelanden

Är det inte typ världens hemskaste att spela in telefonmeddelanden till någon man inte känner? Gjorde det nyss och hej och hå så svårt det va.. majs, tror jag gjorde bort mig lite.. vill inte och det värsta av allt är ju att man inte kan ta bort det. Får hoppas att det låter bättre i personens som ska få dets öron än i mina.. haha.
Denna vecka är jag ledig, förra veckan var det jobb varje dag förutom lördag. Så det kändes ganska så jätte bra att sova ut idag. Så i veckan ska jag hitta med att göra lite saker hadde jag tänkt. Träna, träffa sofia och jossan, klipppa mig, fixa lite hemma, kanske ska gå på en arbetsintervju och på fredag blir det Håkan Hellström!! Som jag längtat. På lördag har Linnea sin avslutningsmiddag, hon ska till New York i några månader den fräckisen. I helgen är det också jobb lördag söndag... ska jobba helt själv.  hahaha det kan ju inte gå mer än fel. Nu ska jag äta sen vara tränare och sen träna själv.
Bild från i fredags
...........ringde precis från jobbet och ska upp och jobba kl 07.00 på tordag! Tummen upp för livet.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0