Sol

Det är så jäklans bra väder nu, blir alldeles glad i själen när jag sitter här ute på balkongen, typ. Så glad att jag till och med sa ja till att jobba ikväll när dom ringde från jobbet nyss. Jag som skulle träna kom jag på nu. Jäkla skit. Jaja... En annan sak jag blir glad i själen av är att i morgon kommer Daniel hit, och Ida också för den delen. Ska bli bäst att spendera helgen med de sötnosarna! Wiho.
Igår efter jobbet åkte jag och solade lite med Linda och sen vart det nästan direkt ut på krogen för att möta upp fina Fredrika och hennes vänner på Hellströms och sedan dra till Entourage och möta upp Olivia och Ellen med vänner. Skojskoj.
Nu blir det att duscha och göra sig i ordning tror jag bestämmt.
love



Här är finisarna!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0