Mör

I dag har jag tränat för första gången på hur länge som helst. Det var så jävla jobbigt. Min kropp är så mör nu att jag befarar att den kommer gå sönder under kvällens gång. Jag sitter för tillfället och väntar på att Linda ska bli klar så vi kan dra hem till en liten Kim och titta på fotboll med lite boys. Mina föräldrar har surströmmingsmiddag här med några vänner och de t stinker så mycket. SÅÅÅ MYCKET. Vill gå och dränka mig själv i parfym. Hoppas inte jag börjar lukta illa bara. UUUUSCH!
Och nu orkar jag inte skriva mer eftersom  jag inte kan klicka på rätt tangenter eftersom jag skakar så myckert i mina händer. Nice. Ha en grym fredagkväll.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0