Min farsa är rik ska vi hångla?

Planerna för idag ser ut såhär:
-Jag ska duscha
-Gå upp till affären och köpa chips, godis och dipp
-Åka hem till Olivia
-Äta chips, dipp och godis samtidigt vi kollar på Män som hatar kvinnor och dem filmerna
-Vid 19.00 ska vi möta upp Sandra för att åka in till Grönan
-Sen ska vi kolla på Daniel Adams Ray
-Efter de har jag ingen aning
Låter som en hyffsad dag tycker jag.
Igår Fyllde Klara 18 år, henne grattade vi dubbelt upp eftersom hon också tagit sitt körkort. Det blev först en biljard match mellan mig, klara och Olivia på ett lag och Olivia & Ellen på det andra.. vi förlorade men vi var ändå det bästa laget. Sen drog vi vidare till sjätte tunnan och sen till After, efter de drog jag och Olivia till Donken där en Ék så liten späd och vek klev in.. Chocken var på högsta nivå och jaaaaaa kvällen va helt klart vääärd efter de!! Kvällens tema va 2007 på något sätt..
Här har vi honom!
Och nämen titta var det här inte 2007 också..ibland blir bara allt liiiite för komiskt.
"Vi stod där med våra kära coca cola burkar plöttsligt i krig med våra kära turkar, du va det krig jaha dem svarta mot dem vita du sa"

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0