Lilla lillasyster

Dagen har spenderats till största del med mina fina vänner Linda, Ellen, Olivia och Freddan sen också Ellens vän Frida hemma hos Ellen. Vi fikade och snackade massor massor. Hur mysigt som helst. Efter det vart det restaurang med familjen då min syster fyller 18 år idag. Yepp, hon är en big girl nu. I morgon fyller hennes bästa vän Alice 18 också så då vankas det rejäl utgång! Plus att det är löningshelg, woop woooop!!!
Imorgon blir det att leta gummistövlar med min fruga Ida när hon slutar jobbet. Har dock hittat ett par superfina redan som jag vill vill vill ha. Nu ska jag sova för imorgon bitti ska jag träffa Linda och uträtta lite ärenden. Ha de gött. puss





Grattis lilla plutten! Jag älskar dig.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0