Parantes i parantes

Jaha då ligger man här sjuk igen då. Det känns som att jag är sjuk var och varannan vecka alltså. Så himlans ovärt... Jag som hade planerat att träna idag, det går ju inte för sig.  Att springa runt i en varm träningslokal utan syre och snora på alla människor vill jag inte vara med om. Usch.
Imorgon runt 13.00 åker vi (jag, Ida och Ellen och Linda (troligtvis)) förhoppningsvis till Sandivken. Oj nu vart det en parates i en parates, haha. Där tänker jag bara ta det superlugnt och låta alla andra ta hand om mig. Hehe. Men innan det ska jag köra min syster och Alice till Centralen vid 05.30 imorgon bitti, dem ska till Köpenhamn dem jäklarna. Förväntar mig en present därifrån eftersom jag ställer upp och är taxi titt som tätt.
Nu ska jag laga pannkakor eller någonting, när jag väl orkar resa mig ur sängen det vill säga....
Måste också bara säga att: Människor som du äcklar mig. Du förtjänar att bli överkörd av en sån där maskin som plattar till asfalten när dom lägger asfalt. Och sedan släpas efter en sopbil för all framtid. Med ansiktet neråt så du får massa grus och skräp i ansiktet. Äckel.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0