Nätterna vi inte minns..

Jäklar så kul vi haft!
Stugan..
Hos Axel
Kulturnatten 2009
Uppsala nätterna
Fester hos mig
Inflyttningsfest hos Samuel
Älskar att du har spritflaskan i handen och glaset i högsta hugg!!
FREDAGEN MED STORT F



"Linda gå in och hämta kameran och ta en foto på oss"



Felicia 17 år




hur random bild är inte detta? HAHAHAHA

Valborg, Uppsala 2010

Tano helgen innan min 18 års dag, suddigt som fan.




Linda the rocker 18 år


Skolavslutning 2010

.... Alanya sista partynatten



Kulturnatten 2010

Felicia i sina minnesfulla dagar

hos Elias nån gång



Sofia fyllde 18, Kryssning blev det!

En natt efter att ha varit i Älvsjö och haninge.. En minst sagt "rolig" hemgång för mig

Berns kvällen..




ALLA Sofia-och-Linda-Utgångar

....



Ellen 18 års Utgång!!


Sandras skiva.




Felicias 18 års fest





Studentskivan!!

Stort sett två veckor av suddiga minnen, Rhodos !

Fast skriver nog för alla när jag säger att sista kvällen var nog värst... hahahah dööö

Senaste utgången med tjejerna... behöver jag nämna nåt.. nä för minns inget.



Märkligt detdär att när vi har det som alldra roligast & mår som alldra bäst, så mår man som alldra sämst dagen efter. Borde man vara orolig hur kul man har det ibland?
Och vänner, herregud så otroligt vackra bilder det finns på oss. Sinnes! Dock är det tråkigt att massa bilder från förr har försvunnit. Kanske lika bra de.. hahaha



You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0