Hel dag i Stan

var med denna skönhet idag hela dagen inne i stan.
Otroligt bekvämt väder var det. Härligt att solen sken och man fick känna lite värme igen, så kunde man ju steka lite med sina solisar. I like.
Hittade de jag ville i stan, eller alldeles för mycket, nu vet jag inte vilken av alla jackor jag vill ha... otroligt frustrerande och det tål att tänkas på. Snygga var dem iaf men de kan vi ju inte säga om skorna vi tittade på.. Ni förstår nu när vi ska tillbringa en hel säsonga i Alperna måste man ju ha ett par rejäla skor, ytterst tvek på de, jag menar sen när ska jag gå och bli en sån som har praktiska saker? vafan kan man bara inte gå runt i klackskor hela vintern? Fast nu ska man inte va sån och det svider när jag skriver att jag faktiskt hittade ett par skor som va väldigt bekväma, ja jag vet låter urlöjligt men nån gång måste man ju växa upp.. uwäää.
Ikväll ska jag snacka ekonomi och lite annat skoj med mina föräldrar, önska mig lycka till!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0