Hej

Hej hej hemskt mycket hej gott folk. Hoppas ni har en trevligt lill-lördag där hemma eller där ute i den vilda natten.
Idag slutade jag kl tre så jag och sandra tog bilden till Frasta och shoppade lite stuff, blev ett par skor, ett linne och lite smink. Mjauu på de. haha.
Åkte hem men en tripp förbi trågsund-skogås och haninge för att hämta upp sandras skidor. Fick flashbacks från moppe tiderna ja, ja. Sen blev det choklad och macka och lite alperna pluggade.
haha av en slump satte jag och sandra på tv3 där det va bröstcanser galan, vi störde oss på pogramledarens klänning och att vi tyckte nog inte att den va så himla fin, vi hakade upp oss så mycket att vi inte såg att det stod en man bredvid för än hon presenterade honom och sa hans namn.. Då såg vi att det var Anders, min mosters man som stod där och skulle snacka om ICA. haha vi blev så förvånade och om vi garva. ochja jag känner en kändis.. be om autograf sen vaavaavaaaaaaaa.
Imorgon är det nallensdag.
Nu ska jag lägga mig på kudden. cio!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0