Sunshine

Helgen har varit bra. Trodde att jag skulle jobba men så va inte fallet, så tog en liten tripp till Huddinge i onödan haha. Men det gjorde  ingenting för då kunde jag kolla på Sara när hon simtävlade och så kunde jag följa med ut på kvällen. Lycklig tjej. Att jobba på helger är inte riktigt min grej.

Idag är jag ledig och förhoppningsvis hela veckan, har en del grejer att göra innan Fredag. Idag ska jag till banken och plugga. Imorgon ska jag hämta min tavla som är klar. På onsdag ska jag köpa sulor till mina pjäxor och på torsdag ska jag packa. Fulltös. På Fredag går bussen 06.00 från centralen och inte 14.15 som jag och Sandra trodde innan.. haha liiiite skillnad. Men ska nog funka ändå!

Har lovat Olivia att uppdatera bloggen super bra framöver med mer bilder och allt. Dåde jag och Olivia så vi vet vad vi gör i våra liv nu när vi inte kommer ses förän i typ juni...??? !!!!! Och så att våra kära fans vet hur vi har det. Hur kul vi har och hur mycket vi saknar er här hemma. Lär bli kul så häng med på våra resor! (:


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0