11-11-11

Återuppstående ifrån de döda- släckt med Jesus, si!
Min partner har klagat på att jag inte skriver något i denna blogg, "Jaaag vill veta vad du gör i livet.." - Olivia Lyckenius. Ja sanningen är att jag inte gör ett skit i livet om jag ska vara ärlig. Men för dig min vän ska jag skriva lite kort om vad jag haft för mig. Så mycket jag minns..

I fredags var jag hembjuden till min vän Sofia på middag med henne och Felicia, vi lagade en mycket god lax med potatismos, lyx vill jag lova. Efter några drinkar drog vi oss in mot stan till Lobby till en fest där massa människor som var på Rhodos festade. Träffade många välkända ansikten och kära och ytterst roliga återseeden. Satan i gatan så kul vi hade det. Jääävlar en lyckad kväll. Kan leva på de ett tag. Åkte hem och däckade i felicias säg kl tidigt på morgonen. Lördagen blev en seg, en otroligt seg dag men en rejäl baksmälla.
I got a hangover wo-oh-oh!
I been drinking too much for sure
I got a hangover wo-oh-oh!

I got an empty cup Pour me some more
So I can go until I blow up hey

And I can drink until I throw up

And I don't ever ever want to grow up

I want to keep it going
!!

Men det stoppade inte mig. Taggade utgång redan kvällen efter. Skulle vara en hejdå utgång för mig och Sandra men våra vänner och Sandra dissade mig så kvar stod jag och Ellen. Men inget stoppade oss. Vi drog iväg och hade skitkul. Träffade på våra vänner bla. Sandra, Fredrika, Per, Johan, calle och så kom Oliviaaaaaaaaaaaaaa som en överraskning! Superglad blev jag och vi röjde dansgolvet tills stängning!

Veckan som varit har varit seg, har varit trött som ett djur hela tiden. Trotts min sista vecka på dagiset, mycket tragiskt men sant. Idag va sista dagen. Fick en blomma :)

Igår var jag och köpte nya pjäxor inför säsongen i Alperna. Lovely och nu är jag mer taggad än någonsin. OM EN VECKA ÅKER JAG!

Nu har jag två jobbdagar kvar, imorgon och på söndag sen är jag ledig i fyra dagar. woop.

Så några bilder från förra veckan. Bara för att.








Bolliwood festen förra Tisdagen

Fredagen partaj med min partypinglor!

Lördagens utgång

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0