Upplevelser utöver de ordinära

Herregud vilken upplevelseresa detta blev.
Igår tittade jag för första gången på Toy Story, och Toy Story 3 (fortfarande inte sett 2:an), och idag mitt herrskap var jag för första gången i mitt lilla liv på Starbucks. How wonderful life is! Jag har även gått i shorts och t-shirt hela (!) dagen idag. Värme i mitt hjärta!
Ikväll ska jag ta mig ner till Barstreet för att prata lite jobb. Får se om jag får med mig Amy eller om jag måste gå ner själv, stora fasan i mitt liv för tillfället: vistas ensam på barstreet. Just can't happen. Nej, Amy får följa med vara sig hon vill eller icke!
Jaja, dags att kliva ur mjukiskläderna och piffa till sig lite kanske. 

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0