Sista helgen

Jag har haft underbaraste sista helg i Sverige med världens finaste vänner!
I fredags var det sista taco-fredagen och efter det mötte jag och Ida upp Koray och hans kusin och åkte in till stan för att fira och ha avsked. Vi han få i oss rejält på bussen uppenbarligen men de är nice.
Runt ettsnåret joinade mina saknade sötisar Jocke och Jerry med deras vänner oss och jag och Ida drog med dom till Spitfire. Jag och Ida (för att citera min käre mor) "ramlade in som en flock skrattande elefanter" runt 5.
Klockan ringde vid halv 9 (!!!!) på lördagen för att jag skulle upp och baka till mitt jobb. Jag mådde sååååå dåligt att jag funderade på att skjuta mig själv istället. Seriöst. Jag hade sovit i 2,5 timmar och var fortfarande full. Klockan 11 kom sötaste Koray och hämtade upp mig och Ida och skjutsade mig till jobbet. Jag led i helvetets djupaste hål i 4 timmar. Därefter vart det lite mys hos Ida med söta pojkar och sen klockan 19.00 var det avskedsmiddag hos mig med familjen, där inräknat Ida och Linda. Och mormor såklart.
Vid 22 tog vi oss till Aveny och mötte min bästaste Oscar plus hans vänner. Skakade lite rumpa och sedan drog vi till Spitfire där vi bestämt träff med Jocke och Jerry. Och till min (inte så stora) förvåning så kom även Ludde dit. Åh. Lycka. Fick träffa mina finaste pojkar dagen innan jag åker. Underbart. Hihi.
Ida och jag kom hem till mig vid 4 inatt och hade en sista måltid tillsammans. Tacos såklart. Vad annars? Somnade vid cirkus 06.00. Min underbara mor kom och väckte mig vid halv 9 imorse. KÄNDE ATT JAG ÄLSKADE LIVET SÅ JÄVLA MYCKET!!!! Var ju inte alls trött nej nej.
Nu håller jag på att packa för fulla muggar och snart kommer min älskade morfar. Taxin, det vill säga min pappa, åker härifrån vid 16.30-17.00 idag. Piiirrriii piiriii!!! Cypern here I come!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0