Say oh ah Bad Gastein say oh a Bad Gastein

Sitter i sängen, en sådan underbar känsla. Inatt sov jag 13 timmar ungefär lika många timmar jag sov under dem tio dagarna jag va i alperna. I sitt sov vi tre timmar, ibland två eller mindre än så. Samtidigt som att vi inte hade ens fem minuter rast, fulltös medvetslös. Men OM jag gillade det!! Har haft det så sjukt underbart. Träffat helt sjukt sköna nya vänner som kommer finnas kvar där föralltid om jag får bestämma själv. Vi har gjort allt från att göra prov, redovisningar, tal, uttsäts för utmaningar och prövninar, hamnat under en pressad situation till att ha åkt skidor, after ski varje dag, Österrikisk kväll, drukigt alkohol, dansat som djur, skrattat åt världshistoriens sämsa skämt och solat i den underbara solen. Det finns såklart en hel bok att berätta men det får vi ta öga mot öga.

Min kamera hade inga batterier så det fick bli lite mobilbilder.

















Ha kul !

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0