Mästerkocken

Jag har just lagat en fullständig måltid. Det var inte vackert. Grejer och klet och fett överallt. EVERYWHERE!! Det stänkte bacon och kycklig och olja och gud vet vad över hela mig och hela köket.
När jag väl krigat klart i köket, råkar jag lägga mitt högra ringfinger på plattan. SMÄRTA! Nu är mitt finger alldeles rött och bultar och svider och det börjar bli en fet blåsa, okej inte sååå stor blåsa men en blåsa i alla fall. Känner mig duktig i alla fall. Som en riktig mästerkock. Kanske inte men ändå. Nu ska vi iväg på nån darttävling. Vi ska inte tävla dock, vi går dit för drickan. Hehe. Ha en kickass tisdagkväll Sverige! love.




You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0