Livet

Jag har just haft ett underbart skypesamtal med min bästa vän Ida. Åh vad jag saknar den bruden mycket. Helt stört. Ska bli super att få träffa henne igen soon!
Gårkvällen var awesome! Vi drog spontant ut på en rejäl dunder utgång. Jag skulle egentligen bara och prata med en kille som jobbar på baren/klubben, men som alla vet så vart det inte riktigt. Det går inte att gå ut till en klubb och få massa shots och dricka, utan att sedan partaja hela natten! Det dansades till benen värkte, shotades, röktes vattenpipa, dansade runt strippstångar, ägde Johnny på biljard och tillslut körde jag hem på en scooter med Dom och Johnny bakpå. Det är vänstertrafik här, det kom jag på halvvägs hem. Tur att man var ensam på stans gator! Galen kväll. Skrattade och log så mycket att jag har träningsvärk i kinderna. Visste inte ens att man kunde ha det.
Det är tack vara sådana här kvällar som man känner att man lever.
Nu ska jag följa med pojkarna till Larnaca och lämna Christian på flygplatsen. Ha en kickass lördag vännner!

You've got something to say?
Postat av: F

Saknar dig!

2011-11-28 @ 10:10:12
Postat av: <3

Finaste vän jag önskar du va här NUUUUUUU!!! <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

2011-12-04 @ 16:11:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0