Lasso raus

Soft dag.
Man märker hur Stockholm hettsar upp sig med det där med jul, hela jävla stan va pyntad. Herregud är det redan dags tänker jag. Den här lilla paniken över hur min kommande jul ser ut smyger sig fram mer än någonsin känns lite sådär va. Att den är jul om fyra veckor är ju också helt sjuk. Känns som om det va sommar nyss typ, någon som håller med?
Mötte som sagt upp Cornelia och Sandra. Tror att alla vi shoppade upp för lite mer än vad planen var. Men jag är otroligt nöjd över mina köp så vad gör de då om hundra år? Pengar är till för att spenderas.
Vid Lunch tid kom felicia och vi tog en låååååång lunch.

Kl 22.30 ska jag möta upp Sofia och Sofie så får vi se vad vi hittar på för något sköj. Ska iaf ha på mig nya kläder.

Bästa låten just nu :

Olaf Henning - Cowboy und Indianer (komm hol das Lasso raus)

Loovar <3


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0