Krigare

Sitter och håller på att förfrysa trotts att jag har en långärmad tröja under min lusekofta plus filt på mig. Thank God att jag beger mig till lite varmare breddgrader om några dagar (4 dagar för att vara exakt!!!). Idag gick jag upp tidigt tidigt för att ta Hepatit A spruta. LÄSKIGT! En annan sjuksköterska än hon som skulle ta sprutan var tvungen att komma och hålla mig i handen. Trodde jag skulle svimma. Usch vad jag hatar sprutor. Blodprov i armvecket är ingen big deal, men sprutor.
När jag var liten och skulle ta en spruta krigade jag! Slogs, grät och sparkades. Sprang och gömde mig på vårdcentralen så alla var tvungna att leta efter mig. Det gör jag inte längre, även om jag egentligen vill det. Min syster skvallrade oftast vart jag gömt mig. Hatade henne för det.
Nu har jag blivit förtjänt av en liten powernap. Godnatt.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0