Jag lever

HEEEEJ KÄRA ÄLSKLINGAR!
Jag lever! Än så länge... Haha nej men jag har de gött här på Cypern. De första dagarna har det regnat och varit superkallt, inte lika kallt som i Svealand dock. Idag har det varit sooool sooool så det har vart varm och skönt, typ 20 grader eller nått. Jag har inte börjat sakna er alla än men det lär ju komma så småningom. De jag bor med är ena sköna typer. Väldigt snälla. Dom har en katt också som är mysig och vill sova med mig. Lite sovsällskap tackar man ju inte nej till.
Ikväll blir det att äta middag med mina roomies och sen dricka lite. Nice nice. Måste ju säga att jag pratar mycket sämre engelska än jag trodde. Haha, låter som att jag trodde jag pratade alldeles perfekt engelska, men de trodde jag inte och det göra jag inte heller. Jag är ju inte sämst dock, hehe.
Jag har vart dålig på att ta bilder så det kommer väl lite senare. Hoppas ni har det bra i kalla Sverige!! Love.




You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0