In my bedroom

Min fina Carolina Gynning tavla sitter nu uppe på min vägg i mitt rum, den gjorde väggen bra tycker jag.
Känns riktigt underbart att vara ledig man hinner liksom med sig själv mer. Idag har jag ätit, duschat och smikat mig och just nu sitter jag och lyssnar på min Taggar lista på Ipoden, riktiga klassiker och grymma party låtar där jag har mer än ett minne till. Rhodos känslan kommer fram, våren och alla vilda hemmafester. Det kanske blir utgång i kväll!! Sista innan Alperna. För er som missat ska jag flytta till Bad gastein i vinter för att jobba. Kommer bli riktigt fett!

Nu ska jag in till sten (HAHAHAHA Stan menar jag, men Sten är ju inget jag tackar nej till) för att möta upp Mathilda, hon har mina skor som jag glömde på hennes fest så mina nya skor ska äntligen komma i rätt händer! haha. Sen möter jag upp Sandra och vi ska dra till Alpin garaget och köpa sulor till mina pjäxor och hon ska la köpa ett ryggskydd. Gosh allt blir verkligt nu. My god.
hade hade!


Det blir la bra ska du se. Gött gött!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0