Äckelgubbar

Ligger död i min säng. Väntar på att klockan ska gå så jag kan åka och slava på jobbet. Usch.
Igår åkte jag till Ida och drack drinkar sedan bar det av in till stan för att möta upp Lövet, Tobbe och Ullis på Och himmlen därtill i Skrapan. Därifrån tog vi oss till Boulebaren som ligger någonstans på Söder. Där spenderade vi några timmar med biljard, airhockey och rundpingis plus öl. Jag drack öl. Haha det är inte alltid det händer måste jag säga. Runt halv ett (tror jag?) rörde vi oss mot tunnelbanan för att åka till Stureplan. Ida gick till pendeltåget ensam stackaren. På tunnelbanestationen träffade vi en superläskig gubbe som följde efter och ställde sig typ 5 cm från mitt ansikte och bara stirrade. Och när vi gick iväg följde han efter och stod precis bakom min rygg. Höll på att skita på mig. Han såg hur läskig ut som helst. What's up med att alla äckelgubbar ska dras till mig. BLÄ. Sen i alla fall drog vi till Spitfire där vi drack cider/öl fick gratis shots och sjöng för kung och fosterland. Typ. Underbart.
Kom hem vid cirkus 04.00 och la mig och tittade på Anastasia, min favoritfilm genom tiderna, och somnade runt 05.30. Mys. Nu ska jag titta på en till film innan jobbet. Efter jobbet får vi se vart vinden för mig. Puss.
haha.

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0