Puggfyfaaan

Okej seriöst nu, jag har 1 uppgift kvar att göra. en enda uppgift i hela satans skolan. Sen är det chill resten av livet, eller iaf fram till studenten och sommarn.. Då tycker ju jag såhär att jag jag inte bara jag göra den så jag blir klar? men nej jag ska alltid ha massa undanflyckter.. Ska bara göra den sen skiter jag fullständnigt i om det blir bra eller ej!

Har ganska så mycket saker att se fram emot nu! På lördag fyller jag år, whii. Det ska firas!! Sen veckan efter fyller malin 20 och då blir det fest i hela huset. Veckan efter det tar jag STUDENTEN!! Plus att vi ska fira mig igen med släckten den helgen. Sen om inte alls så farligt jätte länge så åker jag och ett par sköna brudar till Rhodos i TVÅ veckor!! ooooh så spårat och jag är så fruktansvärt taggad. Tänk att vakna på morgonen sätta på sig bikinin, äta sin frukost och sen röra sig ner mot stranden, känna värmen och solen som gör dig gyllenbrun. Fuftmaddras på havets vågor och lunch i skuggan. En after beach på balkonen och sen en reeeeedig utgång på det. I två veckor. Man kan inte annat än längta!!


Födelsedag 2005 - grönan med sandra och olivia!

Födelsedag 2006 - simtävling i Halmstad

födelsedag 2007 - vetefan vad jag gjorde men bilden är från födelsedagen iaf
Inga bilder från 2008 & 2009

födelsedag 2010 - 18 barre, utgång och fest på en helg. Väldens bästa födelsedagshelg var det!!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0