S L I T E T

Jag fryser, har gjort det sen igår kväll. Herrejävlar så slitet. Påsar uder ögonen allt! Så äre, sånt e livet mina vänner. Man behöver kanske inte komma hem på småtimmarna varje helg men vad gör man inte om man älskar att festa?
Snart fyller jag 19 och det ska firas och det ska festas, snart är det även studenten och DET ska firas och festas. Ska fanimig inte kunna prata, gå , äta dagen efter så jävla död ska jag vara dagen efter och så jävla party ska det bli! Mitt mål! hah!! Snart är det Grekland och där ska det fan festas som aldrig förr, två veckor fest! Chek! Seeeeen lär ju mina ögon hänga nere vid hakan men vad gör det för jag är ju ändå arbetslös och har inte ett skit att göra,så sägen passar bra i höst!


You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0