Lalala lalaaa laa

Sjunger jag just nu. lite slitet sådär. Har inte varit såhär bakis på läge..kan nog bero på dålig sömn?
Idag har jag dryckigt cola, duschat av allt äckel, skrubb hela paketet och sen så har jag städat mitt rum. Duktig flicka!
haha måste berätta om min ootroligt glamorösa middag idag, tänkte lyxa till det lite eftersom att jag är ensam hemma och för att jag hade inte ätit någonting sen nudlarna inatt. Så jag sätter in potatisar i ugnen, börjar koka majkolvar och sparris, kycklig finns redan i kylken färdig. Tänkte att aa det här kommer bli gött men potatis jäveln blir aldrig klar och sparrisen blev svart och gud vet vad. Jag säger det en gång för alla, JAG KAN INTE LAGA MAT! och hur värdelöst är det inte att lyxa till det helt ensam?

Har hög musik och sjunger som bara den, väntar på att sandra ska dyka upp och förhoppningsvis Olivia lite senare, de blir mys!

You've got something to say?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0